tankstation-hengelo

Tanken, voor de één is het een uitje om weer een heerlijk broodje kip, of zak drop op te eten en voor de ander is het een financiële ramp. Of je nou wel of niet gek bent op tanken. Over een aantal dingen zijn we het eens en dat is dat je natuurlijk altijd zo goedkoop en schoon mogelijk wilt tanken bij het beste tankstation in Hengelo. Wij hebben een aantal locaties voor je beoordeeld zodat je prettig en goedkoop kan tanken. De scores zijn gebaseerd op:

• Wat is de prijs van de brandstof
  • Kan ik er schoon tanken
  • Kan ik er veilig tanken
  • Wanneer kan ik er tanken
  • Welke brandstoffen kan ik er tanken

Hieronder zie je de uitslag van ons onderzoek

Netto Tank

Netto Tank is een bekende tankstation-formule die vele locaties heeft in Twente en daarbuiten. De tankstations staan bekend om hun rode uitstraling en schone locaties. Bij Netto Tank Hengelo hebben we getankt met een Volkswagen Polo. Dit tankstation krijgt van ons een 9.

Prijs van de brandstof: 9.5
Schoonheid van de tanklocatie: 9
Veiligheid van de tanklocatie: 8.5
Wanneer kan ik er tanken (24/7): 10
Welke brandstoffen kan ik er tanken: 9

Nadelen: Na het tanken is het lastig om de weg op drukke straat op te draaien.

Tango
De tanga is niet alleen een dans maar ook een naam van een tankstation. Deze tankstation-formule staat bekend om zijn blauw met oranje logo. Bij de tango hebben we getankt met een Peugeot 206 en dit tankstation krijgt van ons een 8.5.

Prijs van de brandstof: 9 (iets duurder dan Netto Tank)
Schoonheid van de tanklocatie: 9 (zeer schoon)
Veiligheid van de tanklocatie: 8 (de doorgang was erg smal waardoor een auto over mijn teen reed)
Wanneer kan ik er tanken (24/7): 10